Bestelinstructie

Bestellen kan 24 uur per dag en zeven dagen per week. Bij de eerste bestelling vragen wij je om een persoonlijk account aan te maken zodat wij je bestelling direct kunnen uitvoeren. Je persoonlijke account kun je bij je volgende bestellingen gebruiken om te bestellen en je bestelhistorie in te zien.
Van je bestelling krijg je altijd een bevestiging per email. De bestelling wordt per TNTpost naar je verstuurd. We bezorgen in Nederland en Belgie.

Bij je bestelling kun je aangeven waar je de artikelen wilt ontvangen, op de zaak of op een ander adres. Als er niemand op de zaak is op het moment van bezorgen, wordt het pakketje de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Daarna kan het pakketje worden opgehaald op het dichtstbijzijnde Postkantoor.

Wie gingen je voor?
Veel slimme bedrijven hebben de weg naar deze website al gevonden en gingen u voor om via www.koffie-online.nl de koffie ingrediënten te bestellen.

Betaling via je eigen bank per IDeal, veilig en snel

Hoe werkt het?
Stap 1 selecteer het product dat u wenst te kopen en plaats het in het winkelwagentje.

Stap 2 U kunt nu kiezen voor verder winkelen, voor verwijderen (u verwijdert het geselecteerde artikel uit het winkelwagentje) of u kiest voor volgende en daarmee gaat u naar de volgende stap in de bestelprocedure

Stap 3 U geeft uw naam en adresgegevens op. U geeft uw e-mailadres op en kiest zelf een wachtwoord. Geef dit nooit aan derden! Indien het afleveradres afwijkt van het factuuradres dan kunt u hier het afleveradres nog op te geven.

Stap 4 U ziet nu het overzicht van de artikelen die u in het winkelwagentje hebt geplaatst en de factuur- en aflevergegevens. U kunt nu de bestelling nog annuleren of wijzigingen aanbrengen.

Stap 5 Kies de betaalmethode. Nieuwe klanten kunnen alleen kiezen voor betaling via Ideal. Deze betaling is veilig en snel. Alle grote Nederlandse banken bieden deze veilige betaalmethode aan en daarmee kunt u als het ware online pinnen. Zodra u deze optie kiest kijkt het systeem online of u voldoende saldo heeft en dat wordt bij ons bijgeschreven. De goederen kunnen direct weg.

Op rekening. Vaste klanten die bij ons al vaker hebben besteld kunnen een verzoek indienen om op rekening te kunnen kopen. Uw verzoek wordt door ons gecontroleerd o.a. op kredietwaardigheid van de indiener alvorens gebruik te kunnen maken van deze faciliteit.

Verzend- en handlingkosten binnen Nederland en België:
Prijzen gelden franco huis Nederland en België, inclusief verpakking, exclusief omzetbelasting, met dien verstande dat wij bij (deel)levering met een netto-factuurwaarde tot en met €100,- een toeslag van € 12,50 in rekening brengen.

Buiten Nederland en België:
Verzending naar landen buiten Nederland en België is niet mogelijk.

Wat te doen bij retourneren:
Indien u denkt dat een artikel niet goed werkt of niet in orde is, graag eerst contact opnemen.

Als de producten niet aan uw verwachtingen voldoen, mag u ze, mits ongebruikt en in originele verpakking, retourneren. Annuleert u de bestelling, nadat de bestelling aan u verzonden is, dan is De Koffieboer genoodzaakt u de verzend- en handlingkosten in rekening te brengen. U dient zelf de zending te frankeren voor het terugsturen.

Alle annuleringen dienen schriftelijk aan De Koffieboer kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail of post. U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam, factuurnummer en reden van retournering te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan De Koffieboer heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Afkoelingsperiode:
U hebt na ontvangst van de bestelling gedurende een periode van 7 werkdagen het recht om zonder opgave van redenen de koopovereenkomst schriftelijk te ontbinden en de bestelling binnen dezelfde termijn te retourneren.
De bestelling kan alleen geretourneerd worden indien de bestelling in de originele verpakking retour gestuurd wordt. U draagt hierbij zelf de kosten van de retourzending.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 30 dagen aan u terugbetaald, eventueel met aftrek van bovengenoemde (verzend)kosten.
LET OP: Neem altijd contact op met onze klantenservice voordat u de bestelling retourneert!

Contact:
De Koffieboer BV
Visserijweg 3, unit 5
4311 RW BRUINISSE
Info@dekoffieboer.nl
0111-407846

Koffie-online is een geregistreerde handelsnaam van De Koffieboer.
Winkelwagen
0 artikelen | € 0,00
»
Zoeken
»

Pluspunten
  • Perfecte kwaliteit
  • Ruime voorraad
  • Groot assortiment
  • Deskundig personeel
  • Scherpe prijs
  • Volledige garantie
  • Respect voor privacy
  • Bezorgd met 1-4 dagen
  • Gratis verzending*
  • Verzending TNT Post
  • Eigen onderhoudsdienst
  • Makkelijk bereikbaar
  • People, planet, profit
* boven euro 100,- netto.
© 2010 De Koffieboer
Filter